-->

sreda, 14. september 2011

"Split negative" tehnika

Za to tehniko si izbereš dve različni barvi papirja (npr. čokoladno in bež barvo v mojem primeru). Nato pa še izbereš v isti  barvi prah za embosiranje. Jaz sem izbrala Copper, ki je bil najbližje čokoladni barvi, ter zlat prah za embosiranje, ker nimam nič doma v bež barvi. (npr. lahko bi izbrala belo in črno). Za to tehniko je boljše uporabljati štampiljke, ki nimajo tankih črt in detajlov, ampak so debelejše. Zato sem si jaz izbrala metulja.

Pomembno! Za to tehniko rabiš zraven čokoladnega in bež papirja že en papir (lahko bel, bež - odvisno od osnove čestitke). Nato si vse tri papirje izreži na isto velikost (npr. 10cm x 10cm - vsi morajo biti enake velikosti). Če npr. uporabljaš leseno štampiljko, velikosti 8cm x 10cm, izrežeš tudi papir velikosti 8cm x 10cm. Če uporabljaš akrilni blok npr. 7cm x 7cm in daš na sredino silikonsko štampiljko, potem izrežeš papir v velikosti 7cm x 7cm. To pa zato, ker lažje poravnaš akrilni blok s papirjem in vedno odtisneš štampiljko lepo na sredino papirja. Nato narediš odtis z VersaMark brezbarvno blazinico ali katero drugo brezbarvno blazinico, ki se uporablja za embosiranje na čokoladni papir. Na tega sem nato posula zlat prah za embosiranje. Na bež papir pa spet narediš odtis z brezbarvno blazinico in sem ga posula s Copper prahom za embosiranje. Nato sem to embosirala (segrela). Ko je to končano pa sem prerezala papir točno na polovici. Npr. moji kvadrati so bili velikosti 10cm x 10cm. Sedaj pa sem ji prerezala točno na polovici 5cm. Tako sem naredila s čokoladnim papirjem, kot tudi z bež. Sedaj pa bomo uporabili še tretji (beli) papir, ki smo ga tudi zrezali 10cm x 10cm. Na ta papir zalepimo eno polovico čokoladnega pairja in drugo polovico bež papirja. Jaz sem zalepila kar z obojestranskim selotejpom. Seveda sem na sredini lepo poravnala metuljčka. Ni pomembno, če robovi gledajo čez bel papir, ker sem na koncu metulja itak izrezala z nestiji.

In dobili ste končni rezultat....:).

Drugi dve polovici, ki pa sta še ostali, pa lahko uporabite še za drugo čestitko ali pa kaj drugega.

Tukaj pa še je link na youtube, kjer si lahko pogleate tudi video...
http://www.youtube.com/watch?v=09PAKGjNR_w

Pa lepo ustvarjajte...

Simko

Ni komentarjev:

Objavite komentar

01 09 10