-->

ponedeljek, 1. oktober 2012

Bonbonček



Julija je minilo že eno leto od kar sem pričela tudi sama deliti svoje veselje z vami...izdelovanje voščilnic... :). In ker 10. oktobra praznujem okrogli rojstni dan - 40 :), sem se nekako odločila, da je skrajni čas, da tudi sama objavim bonbonček na svoji spletni strani... :).

Če želite, da boste v košari za žrebanje pa morate le pustiti komentar, zakaj se radi ustavljate na mojem blogu.

Vesela sem vsakega vašega obiska in komentarja, za katerega si vzamete čas...

Dobitnik/dobitnica bonbončka bo objavljen/a 15.10.2012 na blogu... :).

16 komentarjev:

  1. mmmmmmmmmmm, kako dober bonbonček ;)
    tvoj blog rada spremljam, ker
    so tvoji izdelki precizni in unikatni
    večkrat objaviš kakšen tutorial
    tokrat pa priznam (iskreno) me mika bonbonček.
    pa da ne pozabim- PRISRČNE ČESTITKE IN ISKRENO VOŠČILO ZA OBLETNICO BLOGA & ROJSTNI DAN!
    welcome to 40ies ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za eno leto bloganja. Zelo lep in brez kalorij bombonček. Všeč so mi tvoje čestitke in pa tutorialčki. Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz se postvljam v vrsto :) tvoj blog pogledam zaradi lepih in zanimivih izdelkov. Čestitke za obletnico in vse najboljše za prihajajoči rojstni dan! Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo BonBobČek :-))
    Rada te spremljam, ker izdeluješ krasne čestitke in nam prikazuješ dobre tutoriale!
    Želim ti tudi vse dobro ob tvojem prihajajočem prazniku :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni so tvoje čestitke všeč, nekaj sem jih videla tudi v živo.
    Vse najboljše za tvoj rojstni dan in veliko lepih čestitk na tvojem blogu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tukaj gor prihajam z veseljem, ker so tvoji izdelki zame med najlepšimi med slovenskimi ustvarjalkami! Pa že vnaprej čestitke za okroglo obletnico - na zelo lep datum, ko midva praznujeva obletnico poroke ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke za obletnico mladenka! Spremljam te, ker so tvoje čestitke zelo zelo lepe in tudi zelo natančno izdelane. Z veseljem jih pogledam. Bonbonček pa je enkraten....:):)

    OdgovoriIzbriši
  8. Najprej iskrene čestitke za rojstni dan!!! Seveda pa tudi čestitke za blog!. Pri tebi se rada ustavim, ker imaš zelo lepe izdelke in vedno kaj novega. Želim ti še veliko lepega ustvarjanja in lepo praznuj svoj rojstni dan.

    OdgovoriIzbriši
  9. Seveda se najprej pridružujem vsem čestitkam ob rojstnem dnevu! Čestitke tudi za blog. Z veseljem te spremljam, saj vedno presenečaš s svojimi zamislimi. Tudi tokrat! Čudovito sladkanje si pripravila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke za rojstni dan in blog. Rada prebiram tvoj blog, ker se veliko naučim iz tvojih tutorialov, kar mi kot začetnici zelo pomaga pri ustvarjanju.

    OdgovoriIzbriši
  11. Iiii še en fajn letnik.Ti povem, da 40 so the best, jaz še malo pa sem na 40,5 :-) Tvoj blog spremljam kratek čas, ampak vedno znova in znova me prevzame tvoja preciznost in tako "živi" izdelki. Vse najboljše in lepo praznuj!

    OdgovoriIzbriši
  12. Uuu, nekaj sladkega.
    Čestitke za bloganje in seveda za rojstni dan. Tvoj blog spremljam že kar nekaj časa. To pa predvsem zato, ker objavljaš neverjetne izdelke s super idejami. In seveda sem vesela vsakega tutoriala,ki ga objaviš. Vse mi pomaga na moji poti ustvarjanja. Le tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  13. čestitke tudi z moje strani, mi je padel izrez čajnika v očke.. to super izgleda na čestitkah ali vabilih na čajček.. tudi vse ostalo je prečudovito na tvojem blogu.. lepo praznovanje želim..

    OdgovoriIzbriši
  14. Tvoj slastni bonbonček mi je zadišal že takoj, ko si ga objavila vendar sem se odločila, da bom počakala do danes in ti voščila prav na dan, ko praznuješ. Vse naj, naj in da bi ti življenje prineslo še veliko lepih in srečnih trenutkov.
    No, zakaj se rada ustavim na tvojem blogu? Zato, ker izdeluješ lepe, zanimive in ogleda vredne izdelke in ker si del te naše male blogersko-čestitkarse ustvarjalne "družinice".
    Lepo praznuj... :))

    OdgovoriIzbriši
  15. Vse najboljše za rojstni dan! Še naprej ti želim ogromno navdiha in veselja pri ustvarjanju!

    In nič čudnega, da se rade ustavljamo na tvojem blogu. Krasni izdelki, vedno polni navdiha! Poleg tega mi je pa všeč tudi vijoličasta podlaga bloga ;-)

    OdgovoriIzbriši
  16. Vse najbooooljšeeee :) še na mnogo let!

    Tvoj blog sem odkrila pred kratkim in mi je všeč. Všeč so mi tvoje ideje, tvoja dela, vse, še posebej pa izgled bloga, vijola je moja barva :) Še naprej bodi tako ustvarjalna in naj ti ne zmanjka idej.

    OdgovoriIzbriši

01 09 10