-->

sreda, 3. oktober 2012

Loralie Art Stamps v barvah jeseni





Objavljam voščilnico, ki je nastala ob praznovanju 70. rojstnega dne. Pred kratkim sem že objavila voščilnico z isto štampiljko Loralie Art Stamps - Birthday Girl in postavitvijo. Na željo naročnice je postavitev enaka. Sama pa sem spremenila barve voščilnice...in ker je voščilnica v jesenskih barvah, jo prijavljam tudi na Izziv #66 - Barve jeseni.

8 komentarjev:

  1. Super je, v teh jesenskih barvah resnično frajerka, kot pravi Natali.Tudi sestava mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepo si obrezala motiv .... meni to ne gre. Prav simpatična je ta gospa :)) in voščilnica zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa voščilnica...kuverta pa je sploh lepa in izvirna:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštna, všeč mi je intenzivnost modrih oči, pa pentljic na paketkih-lepa modra barva.LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Ha, ha, kako zabaven motiv, res si ga super uporabila na voščilnici.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši

01 09 10