-->

četrtek, 31. januar 2013

CottageCutz Inspiration Day

Pozdravček vsem skupaj in dobrodošli na inspiracijskem dnevu 
CottageCutz Bloga, kjer si lahko ogledate kreacije VladkeCheryl in Simone(mene).

Hello everyone and Welcome to CottageCutz Inspirational Day, 
where you can see creations from VladkaCheryl and Simona(me).


Za izdelavo te voščilnice sem si izbrala šablone  Vintage Clock (4x4)
Prav tako pa sem uporabila set štampiljk 

To make this card I chose Vintage Clock (4x4)Trellis w/ Vines (4x6) 
and Love Tags, set (4x6) dies and 


Uro sem pobarvala z Distress Ink - walnut stain. Številčnico ure sem pobarvala s Copic markerji in na koncu čez njo nanesla prozoren UTEE in vroče embosirala. Okrog na ohišje ure pa sem nalepila samolepljive plastične zlate polovične perle.
Po dolgem času sem uporabila tudi svoj šivalni stroj in okrasila robove voščilnice. 
Prav tako sem uporabila Tim Holtz distress tool na robovih papirja.

I used disress Ink - walnut stain to color my clock. The face of the clock was colored with 
Copics and I added and heat embossed some clear UTEE. Around the clock face I added gold self adhesive plastic half beads.
It's been a long time since I've last used my sewing machine to add some stitches to the card.
I also distressed paper edges with distress tool.


Za konec sem dodala enega izmed tagcev Love Tags, set (4x6), rdečo pentljo in razcepek.
Iz seta štampiljk Cottage Impressions Frame 1 Lettering Clear Stamps (4 items) sem poštempljala besedo XOXO in vroče embosirala.

To finish the card I added one of the tags from Love Tags set, a red bow and a brad. I stamped the word XOXO from the Cottage Impressions Frame 1 Lettering Clear Stamps (4 items) and heat embossed it.


Hvala, ker ste me obiskali na mojem blogu in pustili komentar!

Thank you for visitning my blog and your lovely comments!

xoxo


Here are the dies used/ Uporabljene šablone in štampiljke:







Veliko izbiro CottageCutz šablon pri nas imate na razpolago v spletni trgovini Mavelu. Če vam je všeč kakšna šablonca, ki je trenutno ni na zalogi v spletni trgovini Mavelu pa se obrnite na Marino, ki vam bo z veseljem pomagala, kot je tudi meni že velikokrat.

8 komentarjev:

  1. Super si skombinirala šablone in štampiljke, zelo lušna voščilnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je! Ura mi je zelo všeč, mojstrica ni kaj,
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo, tudi meni je ura zelo všečna. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Super lepo si to naredila! Ura je vrhunska. Je pa že pisanja veliko, kaj šele dela :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo dobro si sestavila vse te šablonce skupaj. Krasna je. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, tudi ti si prava mojstrica Cottage šablon!!!
    Krasno voščilnico si naredila in lepo skombinirala vse šablone :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si skombinirala vse te šablonce...čudovita voščilnica:)


    OdgovoriIzbriši
  8. Mojstrsko si uporabila šablone in štampiljke. Čudovita je. Lp

    OdgovoriIzbriši

01 09 10