-->

sreda, 26. junij 2013

Springtime Strawberries and Victorian Window


Čudovito jutro vsem skupaj!

Ponovno sem z vami z novo objavo za The Scrapping Cottage BLOG.
Za izdelavo voščilnice sem tokrat uporabila

Beautiful morning everyone!

It's Simona with you today, showcasing  a card
made with beautiful CottageCutz dies:


Jagode in okno sem izrezala iz belega kartona in izrezke
pobarvala/senčila z Distress inki:
pumice stone, peeled paint, antique linen, fired brick,
barn door in mustrad seeds.

I cut the strawberries and the window out of white cardstock
and colored/sponged them with Distress inks:
pumice stone, peeled paint, antique linen, fired brick,
barn door and mustard seeds.


Slikico, ki sem jo uporabila za oknom, sem izrezala
iz papirja Graphic 45 - Secret Garden.

For the picture behind the victorian window I used
Graphic 45 paper - Secret Garden.


Belo ozadje je bilo suho embosirano z opečno srajčko
in senčeno s pumice stone distress ink.
Z belim gel pisalom sem z roko narisala nekaj vijugastih črt
in dodala bele samolepljive polperle.

White background was dry embossed with a brick
folder and sponged with pumice stone distress ink.
I used white gel pen to hand draw some lines and added
some white half pearls.


Hope you feel inspired.

Thank you for looking and have a 
lovely day!

Hugs,
Simona

The dies used:

10 komentarjev:

  1. Ponovno si me navdušila s svojim oknom :-) Čudovit pogled v notranjost, še lepša zunanjost. Opeka je kot prava, jagode pa skoraj dišijo do sem :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nov dan in spet v readerju nova voščilnica. Ti pa si delovna. Full lepa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj kako mi je všeč današnja voščilnica; tudi pri tebi so dozorele jagodke :-))
    Super si jo skombinirala in še posebej se mi dopade notranjost okna in seveda sočne jagode!

    OdgovoriIzbriši
  4. JEee, enkratna je, te jagode so super, pa okno, ozadje...superca celota, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jagode bi kar pojedla z voščilnice :)))) krasna je! lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je, z vsemi detajli.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je...te jagode so res mamljive... :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Simona čudovita je,
    všeč mi je kot celota, navdušilo me je opečno ozadje-krasno okno v svet in jagode,oooo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  9. Komaj sledim tvojim čudovitim objavam, tokratna voščilnica je prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav zanimivo kombinacijo obeh sablon si izbrala in nastala je krasna cestitka. okno ima cudovit razgled in jagode so kot prave.

    OdgovoriIzbriši

01 09 10